Nп/п : 14 из 100
 От   : Ken Blake                           2:5075/128        02 сен 23 07:04:29
 К    : All                                                   02 сен 23 17:07:02
 Тема : One Step Update Bank of America
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID: <g5f6fip158h7s83567anam4oaovsjvko5g@4ax.com>
203d5e0d
@REPLYADDR Ken Blake <Ken@invalid.news.com>
@REPLYTO 2:5075/128 Ken Blake
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-Message-ID:
<g5f6fip158h7s83567anam4oaovsjvko5g@4ax.com>
@TZUTC: -0700
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
This just started this morning. When I do a One Step Update, I get a
Bank of America error: 

CC-800 
It appears one or more account(s) at Bank of America-All other States
have been deleted. This could happen if you have restored from a
backup file [I haven`t]. You must add the account(s) to Quicken again.
Select Fix it to resolve this error.

I did that and thought I successfully added the account. Quicken said
"Success," but I`m still getting the error.

I have two accounts there: Savings and Checking. Both are set up with
Express Web Connect+

What am I doing wrong? How can I fix it?
--- Forte Agent 6.00/32.1186
 * Origin: usenet.network (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5058/104 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх