Nп/п : 18 из 100
 От   : Ken Blake                           2:5075/128        03 сен 23 07:49:51
 К    : John Pollard                                          03 сен 23 17:51:03
 Тема : Re: One Step Update Bank of America
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID: <6379fiphnusu6dvh3qeisa6tdaclnbiigf@4ax.com>
7bc2f453
@REPLY:
<519072a9-c222-48ad-ae8d-808619e0e4a0n@googlegroups.com> 49757efe
@REPLYADDR Ken Blake <Ken@invalid.news.com>
@REPLYTO 2:5075/128 Ken Blake
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-Message-ID:
<6379fiphnusu6dvh3qeisa6tdaclnbiigf@4ax.com>
@RFC-References:
<g5f6fip158h7s83567anam4oaovsjvko5g@4ax.com> <519072a9-c222-48ad-ae8d-808619e0e4a0n@googlegroups.com>
@TZUTC: -0700
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
On Sun, 3 Sep 2023 07:41:33 -0700 (PDT), John Pollard
<8plus7isf@gmail.com> wrote:

>On Saturday, September 2, 2023 at 9:04:35?AM UTC-5, Ken Blake wrote:
>> This just started this morning. 
>> When I do a One Step Update, I get a 
>> Bank of America error:   CC-800 
>>
>> It appears one or more account(s) at Bank of America-All other States 
>> have been deleted. This could happen if you have restored from a 
>> backup file [I haven`t]. You must add the account(s) to Quicken again. 
>> Select Fix it to resolve this error. 
>> 
>> I did that and thought I successfully added the account. 
>> Quicken said "Success," but I`m still getting the error. 
>> 
>> I have two accounts there: Savings and Checking. 
>> Both are set up with Express Web Connect+ 
>
>I download from Bank of America-All Other States 
>almost every day. Did so just a few minutes ago: 
>I`m not seeing any problem.
>
>Here`s a link to the Quicken FAQ for CC-800:  
>https://tinyurl.com/5acvvysr
>
>I would start by following the instructions in that 
>CC-800 FAQ ... exactly as they`re written.
>
>That includes making sure you deactivate EVERY Quicken 
>account with the financial institution (BofA) - 
>including any "hidden" Quicken accounts that might be 
>activated for downloading.
>
>And definitely use the Quicken "Add Account" process to 
>"reactivate" (Link) the accounts you want to be able to 
>download ... and no others.

Thanks very much, John. The problem has mysteriously gone away on its
own. It was fine this morning. Perhaps it was a short-lived problem on
the Bank of America server,
--- Forte Agent 6.00/32.1186
 * Origin: usenet.network (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5058/104 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх