Nп/п : 22 из 100
 От   : John Pollard                        2:5075/128        05 сен 23 10:42:02
 К    : Ken Blake                                             05 сен 23 20:45:02
 Тема : Re: Another One Step Update Error - TD Ameritrade (Schwab)
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID:
<73cddabe-a636-423f-9933-08d58b712bc7n@googlegroups.com> 086223a7
@REPLY: <8rgefi5f5ee5m15ps1f1isdpba9rjqse61@4ax.com>
f7784fef
@REPLYADDR John Pollard <8plus7isf@gmail.com>
@REPLYTO 2:5075/128 John Pollard
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-References:
<krg6fidgtclvbgn7es1hpa7ljmuhhdbjq5@4ax.com> <ouo6fil2n94ftokasek4557hj37dh4l4uh@4ax.com>
<8rgefi5f5ee5m15ps1f1isdpba9rjqse61@4ax.com>
@RFC-Message-ID:
<73cddabe-a636-423f-9933-08d58b712bc7n@googlegroups.com>
@TZUTC: -0700
@PID: G2/1.0
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
On Tuesday, September 5, 2023 at 10:37:01 AM UTC-5, Ken Blake wrote:

> Here I am again, asking for help again. I`m not getting it to work. 

> All four of my TD Ameritrade accounts now exist on the Schwab web 
> site, with correct information on their contents. I have all their new 
> Schwab account numbers and I have the correct user IDs and password. 
> Three of the accounts are sort of lumped together and I can access all 
> three of them when I log into one. The fourth account is my wife`s 
> IRA and I have to log into that separately with her user ID and 
> password. 

> So all seems fine on the Schwab web site. But I can`t get it to work 
> correctly in Quicken. This is what I`ve done: 

> I went to Quicken Accounts, and clicked Add Account. It asked for an 
> institution and I select Schwab. It has me sign into Schwab and 
> authorize it to let Quicken access my accounts. I did. 

> ** It then says "Your accounts have been authorized successfully!" and 
> brought me back to Quicken where it shows me all three of my accounts. 
> One of them looks fine, but under "Nickname in Quicken" the other two 
> have the names of unrelated accounts at other institutions (I don`t 
> think the nickname issue is related to my problem, but I thought I 
> would mention it just in case). 

Good thing you mentioned it because that is definitely related to your problem.

You can NOT rely on Quicken to correctly match the accounts found in the 
Add Account process. 

When you see an incorrect "Nickname" for a downloaded account, that`s a 
sure sign that Quicken matched the downloaded account to the wrong 
existing Quicken account.

One way or the other, you need to get back to the place you were when you 
initiated the first Add Account process for Schwab.

The simplest way would be to restore a backup from just before that event. 
Alternatively, you`d probably have to deactivate, at least the incorrectly 
linked Schwab accounts ... and perhaps all the Schwab accounts.

Then initiate the Add Account process again and check each "Link" that 
Quicken offers to insure the link is to the correct existing Quicken account.
--- G2/1.0
 * Origin: usenet.network (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5058/104 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх