Nп/п : 33 из 100
 От   : John Pollard                        2:5075/128        06 сен 23 07:35:46
 К    : Ken Blake                                             06 сен 23 17:36:03
 Тема : Re: Another One Step Update Error - TD Ameritrade (Schwab)
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID:
<8cc0a10f-b9e2-4776-bdd4-6271dc0565c4n@googlegroups.com> 6c39403d
@REPLY: <r52hfih3djmlvb37si40chiape586rb5t0@4ax.com>
9a6a30a9
@REPLYADDR John Pollard <8plus7isf@gmail.com>
@REPLYTO 2:5075/128 John Pollard
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-References:
<krg6fidgtclvbgn7es1hpa7ljmuhhdbjq5@4ax.com> <ouo6fil2n94ftokasek4557hj37dh4l4uh@4ax.com>
<8rgefi5f5ee5m15ps1f1isdpba9rjqse61@4ax.com> <73cddabe-a636-423f-9933-08d58b712bc7n@googlegroups.com>
<d4fe823d-e971-455b-b9d6-7de002e53006n@googlegroups.com> <v40ffilatk7icjjnkrspkjaepft8dckmku@4ax.com>
<288d9d86-16a7-4fdb-81b5-4bcf983aff09n@googlegroups.com> <48d5bd7e-c345-4bf3-8be3-2757713cad45n@googlegroups.com>
<sb7ffi1pouhgnmf1fmqjdbimfrfe40pso0@4ax.com> <r52hfih3djmlvb37si40chiape586rb5t0@4ax.com>
@RFC-Message-ID:
<8cc0a10f-b9e2-4776-bdd4-6271dc0565c4n@googlegroups.com>
@TZUTC: -0700
@PID: G2/1.0
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
On Wednesday, September 6, 2023 at 9:21:37 AM UTC-5, Ken Blake wrote:

> Now I can`t do an OSU at all. 

> I thought I would do an OSU before doing anything. I tried. It 
> completed one CC account then froze as it was trying to do 
> the others. 
 
> I used Task Manager to end task and restarted Quicken, 
> I asked whether > it should install the update it had downloaded. 
> I said yes and it did. 
> Then I tried an OSU again. It froze again. 

> I tried deactivating a TD Ameritrade account. It froze on that too. 

> I opened the backup file it made before installing the update and 
> tried again. It froze again. 

> I rebooted and tried an OSU again. It froze again. 

> I tried doing a backup. 
> It resulted in the message "File not backed up."

You may have some file corruption.

You could try Validate and Super Validate.
[I believe Quicken automatically makes a backup 
when it does Validates, but you might want to make 
one yourself.]
--- G2/1.0
 * Origin: usenet.network (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5058/104 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх