Nп/п : 34 из 100
 От   : Ken Blake                           2:5075/128        06 сен 23 09:02:36
 К    : John Pollard                                          06 сен 23 19:05:02
 Тема : Re: Another One Step Update Error - TD Ameritrade (Schwab)
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID: <778hfidrrnu4p6qcv1movmdnet1v9ds7st@4ax.com>
7c6a5a20
@REPLY:
<8cc0a10f-b9e2-4776-bdd4-6271dc0565c4n@googlegroups.com> 6c39403d
@REPLYADDR Ken Blake <Ken@invalid.news.com>
@REPLYTO 2:5075/128 Ken Blake
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-Message-ID:
<778hfidrrnu4p6qcv1movmdnet1v9ds7st@4ax.com>
@RFC-References:
<8rgefi5f5ee5m15ps1f1isdpba9rjqse61@4ax.com> <73cddabe-a636-423f-9933-08d58b712bc7n@googlegroups.com>
<d4fe823d-e971-455b-b9d6-7de002e53006n@googlegroups.com> <v40ffilatk7icjjnkrspkjaepft8dckmku@4ax.com>
<288d9d86-16a7-4fdb-81b5-4bcf983aff09n@googlegroups.com> <48d5bd7e-c345-4bf3-8be3-2757713cad45n@googlegroups.com>
<sb7ffi1pouhgnmf1fmqjdbimfrfe40pso0@4ax.com> <r52hfih3djmlvb37si40chiape586rb5t0@4ax.com>
<8cc0a10f-b9e2-4776-bdd4-6271dc0565c4n@googlegroups.com>
@TZUTC: -0700
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
On Wed, 6 Sep 2023 07:35:46 -0700 (PDT), John Pollard
<8plus7isf@gmail.com> wrote:

>On Wednesday, September 6, 2023 at 9:21:37?AM UTC-5, Ken Blake wrote:
>
>> Now I can`t do an OSU at all. 
>> 
>> I thought I would do an OSU before doing anything. I tried. It 
>> completed one CC account then froze as it was trying to do 
>> the others. 

>> I used Task Manager to end task and restarted Quicken, 
>> I asked whether > it should install the update it had downloaded. 
>> I said yes and it did. 
>> Then I tried an OSU again. It froze again. 
>> 
>> I tried deactivating a TD Ameritrade account. It froze on that too. 
>> 
>> I opened the backup file it made before installing the update and 
>> tried again. It froze again. 
>> 
>> I rebooted and tried an OSU again. It froze again. 
>> 
>> I tried doing a backup. 
>> It resulted in the message "File not backed up."
>
>You may have some file corruption.
>
>You could try Validate and Super Validate.
>[I believe Quicken automatically makes a backup 
>when it does Validates, but you might want to make 
>one yourself.]


As I said in my last paragraph above, I couldn`t backup.

I tried Validate. It repaired several folders and removed several
invalid transactions. I then retried backup, OSU, and add file. All
failed in the same way as before.

I then tried Super Validate.  I then retried backup, OSU, and add
file. All failed in the same way as before.

What next? Am I completely out of luck? Is there anything else I can
do or at least try?
--- Forte Agent 6.00/32.1186
 * Origin: usenet.network (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5058/104 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх