Nп/п : 29 из 100
 От   : DotNettie                           2:5075/128        25 сен 23 12:14:45
 К    : All                                                   25 сен 23 19:19:02
 Тема : Update caused email issues
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID: <kndpvkF5givU1@mid.individual.net>
08fed985
@REPLYADDR DotNettie <DotN@noaddress.net>
@REPLYTO 2:5075/128 DotNettie
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-Message-ID:
<kndpvkF5givU1@mid.individual.net>
@TZUTC: -0400
@PID: Mozilla Thunderbird
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
My email address is an old roadrunner one.

My Thunderbird version is 115.2.3; I am using POP.the server name shows 
in account settings,`with a port of 110. that setting show no password.

I added SSL/TSL; the "normal" password setting shows and the port is now 
995. If I revert back to port 110 everything works.

When I attempt to send email, I get a message telling me that this 
setting is not legitimate. I attempted to see if some at Spectrum would 
help, but they wouldn`t.

I didnot even attempt to tackle smtp yet. Thanks
--- Mozilla Thunderbird
 * Origin: usenet.network (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5058/104 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх