Nп/п : 37 из 100
 От   : Jess du Witt                        2:5075/128        25 сен 23 20:59:28
 К    : DotNettie                                             25 сен 23 00:11:09
 Тема : Re: Update caused email issues
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID: 98Pa.637099@usenetxs.com>
47467d20
@REPLY: <kndpvkF5givU1@mid.individual.net>
08fed985
@REPLYADDR Jess du Witt
<jessduwitt@noaddress.invalid>
@REPLYTO 2:5075/128 Jess du Witt
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-References:
<kndpvkF5givU1@mid.individual.net>
@RFC-Message-ID:
98Pa.637099@usenetxs.com>
@TZUTC: -0000
@PID: Minotaur
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
DotNettie wrote:

> My email address is an old roadrunner one.

> My Thunderbird version is 115.2.3; I am using POP.the server name shows 
> in account settings,`with a port of 110. that setting show no password.

These settings are for receiving email.
Not for sending email.

> I added SSL/TSL; the "normal" password setting shows and the port is now 
> 995. If I revert back to port 110 everything works.

These settings are for receiving email.
Not for sending email.

> When I attempt to send email, I get a message telling me that this 
> setting is not legitimate. I attempted to see if some at Spectrum would 
> help, but they wouldn`t.

> I didnot even attempt to tackle smtp yet. Thanks

This problem is with sending email. Not with receiving email.

Check your settings for sending email. This means you need to tackle SMTP.





--- Minotaur
 * Origin: usenet.network (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5058/104 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх