Nп/п : 86 из 100
 От   : The Real Bev                        2:5075/128        30 сен 23 14:13:24
 К    : VanguardLH                                            30 сен 23 00:16:02
 Тема : Re: One-time security code texts fail to arrive but texts sent from oth
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID: 1@dont-email.me> eefdffc4
@REPLY: <19a7alvovx1ff$.dlg@v.nguard.lh> 2edf71e8
@REPLYADDR The Real Bev <bashley101@gmail.com>
@REPLYTO 2:5075/128 The Real Bev
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-Message-ID: 1@dont-email.me>
@RFC-References: 1@dont-email.me>
2@dont-email.me> 1@dont-email.me> 1@dont-email.me>
1@dont-email.me> <19a7alvovx1ff$.dlg@v.nguard.lh>
@TZUTC: -0700
@PID: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0)
Gecko/20100101 Firefox/68.0 Thunderbird/68.12.1
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
On 9/30/23 1:08 PM, VanguardLH wrote:
> The Real Bev <bashley101@gmail.com> wrote:

>> I will have to deal with their Customer Service function in one way or
>> another.  I have found that people who say that my call is important
>> to them are lying through their teeth.  If I had to do it I would
>> probably regard the investment of an hour of my time as the price I
>> have to pay.

> Just an hour?  I`ve too often been on the phone well over 4 hours trying
> to get them to resolve a problem.

> First-level techs answering incoming support calls are keen on reciting
> canned replies from a database.  They throw some keywords at the
> database to get a list of candidate responses.  Often they`ll have you
> do actions that you already performed before calling them.  Desite you
> telling them that you did that, they`ll still want to read to you their
> canned responses.  Often I pretend that I did what they wanted: they say
> to do what I`ve already done, I pause as though I was doing it, and then
> say that didn`t work, and they move on to their next canned response.
> Eventually when it becomes clear that they`ve ran out of canned
> responses, I use the special trigger word: escalate.  No matter how long
> you discuss the problem, they won`t release it, but they are also under
> pressure to handle as many calls as possible, so they want to move onto
> the next call.

> State you want to ESCALATE the issue to a higher tier of tech support,
> and ask if they`ll give you an issue ticket number, so if you call later
> you can refer to the ticket number to avoid the rigamarole of going
> through 1st level techs again.  Saying "escalate" triggers them to end
> the call after issuing a ticket to send to higher support.  Sometimes
> the call ends at that point, and you wait for higher support to call you
> back, or you get redirected to another department, but be sure if
> redirected that you get the name of that higher support department, and
> possible what number to call to reach them directly.  If the redirection
> fails (you get disconnected), you have a number to reach that department
> instead of having to go through 1st level support again.

this is the BEST outcome.  "Average" outcome is somewhat different. 
"Elevate" also seems to work.  I do that after their first wrong/stupid 
attempt.  The phrase "next tier" is sometimes helpful.

The `chat` functions are kind of worse because if you move to a 
different tab/screen the bastards will probably kick you off for 
non-responsiveness.

The real killer -- "Let me put you on hold..." and the dial tone kicks in.

-- 
Cheers, Bev
  "Look again at that dot.  That`s here.  That`s home.  That`s us.  On
  it everyone you love, everyone you know, everyone you ever heard of, 

  every human being who ever was, lived out their lives." -- Carl Sagan

 --- Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Firefox/68.0 Thunderbird/68.12.1
 * Origin: None, as usual (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх