Nп/п : 15 из 100
 От   : Alan Browne                         2:5075/128        30 сен 23 09:45:50
 К    : candycanearter07                                      30 сен 23 16:48:02
 Тема : Re: Ming-Chi Kuo explains the iPhone 15 overheating design flaws
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID: TA2.176@fx07.iad> 4210bc5a
@REPLY: 3@dont-email.me> ca90d1c3
@REPLYADDR Alan Browne <bitbucket@blackhole.com>
@REPLYTO 2:5075/128 Alan Browne
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-References:
1@nnrp.usenet.blueworldhosting.com> 1@dont-email.me> 6@dont-email.me>
1@dont-email.me> 3@dont-email.me> <knhjs4FokktU2@mid.individual.net>
1@paganini.bofh.team> <0001HW.2AC4F5620000D6097000008C32CF@news.eternal-september.org>
1@dont-email.me> <knk7ghF73klU4@mid.individual.net> 2@dont-email.me>
1@dont-email.me> <knllcmFecn7U1@mid.individual.net> 1@dont-email.me>
<0001HW.2AC646C6001CD8927000006B72CF@news.eternal-september.org> <knmundFl0ppU2@mid.individual.net> 1@paganini.bofh.team>
<0HGRM.329263$ZXz4.303092@fx18.iad> 1@dont-email.me> Hih7.57774@fx11.iad>
1@dont-email.me> 1@news.samoylyk.net> <knphajF39egU1@mid.individual.net>
4@dont-email.me> 1@dont-email.me> 3@dont-email.me>
@RFC-Message-ID: TA2.176@fx07.iad>
@TZUTC: -0400
@PID: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X
10.14; rv:102.0) Gecko/20100101 Thunderbird/102.15.1
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
On 2023-09-30 00:18, candycanearter07 wrote:
> On 9/29/23 23:09, Alan wrote:
>> On 2023-09-29 21:01, candycanearter07 wrote:
>>> Brand.
>>> Also, consumer safety/functionality should usually be prioritized.
>>
>> Riiiiiiiight.
>>
>> "Brand" has kept them the best-selling smartphones in the world for 16 
>> years.
>>
>> 

> Yes.
> People see Apple as the modern, futuristic tech company.
> That takes a lot of marketing, genuine success, etc.
> But once you have that, you can basically ride the loyalty to success.

> How many genuine innovations has Apple made recently?

Innovations don`t have to happen every year.  If you look at the Apple 
Vision Pro, it incorporates numerous innovations that set it apart from 
the others - will take some time to get to market in full  (and not 
something I want/need).

The M series processors are definitely innovative as their approach to 
IO is so completely different than other GP CPU`s - and a major 
contributor to their efficiency and speed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Brand_loyalty

Under the hood is where the Apple magic happens - esp. in the 
integration of the devices themselves, but more importantly across 
devices in the eco-system.  So one who takes advantage of the eco-system 
(as I do at home and in some part at work) I will always get Apple 
devices.  It pays off too.  (This is all anchored in my decision to 
switch from Windows to Mac in 2006.  My business began switching in 
about 2014).

And since Apple _created_[1] this class with the introduction of the 
iPhone, the others are just followers who occasionally score a win on 
some feature or other.

The other day I was at my ISP`s local outlet and there was a couple 
buying Motorola smart phones.  The fellow went on to list every model of 
Motorola phone he`s had since the 90`s.  He`s a golfer.  And if Motorola 
was good enough for Lee Trevino it was good enough for him.  30 years of 
brand loyalty over a golfer!


[1] Yes, there were other phones that pre-saged the era, but never quite 
got it right with the exception of the Blackberry.  And it, like the 
others are all footnotes now while the Android swarm adopted the iPhone 
model whole cloth.

-- 
"Markets can remain irrational longer than your can remain solvent."
- John Maynard Keynes.

 --- Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.14; rv:102.0)
Gecko/20100101 Thunderbird/102.15.1
 * Origin: UsenetServer - www.usenetserver.com (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх