Nп/п : 28 из 100
 От   : Jolly Roger                         2:5075/128        30 сен 23 15:38:44
 К    : Dorper                                                30 сен 23 18:41:02
 Тема : Re: Ming-Chi Kuo explains the iPhone 15 overheating design flaws
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID: <knqto4Fa132U3@mid.individual.net>
3b65f0cc
@REPLY:
<0001HW.2AC7DDC3005850567000006B72CF@news.eternal-september.org> b41c22c2
@REPLYADDR Jolly Roger <jollyroger@pobox.com>
@REPLYTO 2:5075/128 Jolly Roger
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-Message-ID:
<knqto4Fa132U3@mid.individual.net>
@RFC-References:
1@nnrp.usenet.blueworldhosting.com> 6@dont-email.me> 1@dont-email.me>
3@dont-email.me> <knhjs4FokktU2@mid.individual.net> 1@paganini.bofh.team>
<0001HW.2AC4F5620000D6097000008C32CF@news.eternal-september.org> 1@dont-email.me> <knk7ghF73klU4@mid.individual.net>
2@dont-email.me> 1@dont-email.me> <knllcmFecn7U1@mid.individual.net>
1@dont-email.me> <0001HW.2AC646C6001CD8927000006B72CF@news.eternal-september.org>
<knmundFl0ppU2@mid.individual.net> 1@paganini.bofh.team> <0HGRM.329263$ZXz4.303092@fx18.iad>
1@dont-email.me> Hih7.57774@fx11.iad> 1@dont-email.me>
1@news.samoylyk.net> <knphajF39egU1@mid.individual.net> 4@dont-email.me>
1@dont-email.me> 3@dont-email.me>
<0001HW.2AC7DDC3005850567000006B72CF@news.eternal-september.org>
@TZUTC: 0000
@PID: slrn/1.0.3 (Darwin)
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
On 2023-09-30, Dorper <usenet@dorper.me> wrote:
> On Sep 29, 2023, candycanearter07 wrote
> (in article 3@dont-email.me>):
>
>> On 9/29/23 23:09, Alan wrote:
>> > On 2023-09-29 21:01, candycanearter07 wrote:
>> > > Brand.
>> > > Also, consumer safety/functionality should usually be prioritized.
>> >
>> > Riiiiiiiight.
>> >
>> > "Brand" has kept them the best-selling smartphones in the world for 16
>> > years.
>> >
>> > 
>>
>> Yes.
>> People see Apple as the modern, futuristic tech company.
>> That takes a lot of marketing, genuine success, etc.
>> But once you have that, you can basically ride the loyalty to success.
>>
>> How many genuine innovations has Apple made recently?
>>
>> https://en.wikipedia.org/wiki/Brand_loyalty
>
> Like them or not:
> - The Notch

You mean Face ID. It puts Android facial recognition to shame in terms
of reliability, privacy, and security.

Touch ID is the same in that regard.

> - Removing the headphone jack
> - The reversible charging port
> - Marketable wireless earbuds
> - Marketable wireless trackers
> - AirDrop (like bluetooth file xfer if it didn`t suck)
> - Functional x86 to ARM64 translation
> - On-chip ML acceleration
> - Application of the broadband engine concept to laptops

- the Apple Watch (the best selling watch of any type on the planet)
...and so on...

> Primarily Apple makes technologies that were previously unmarketable 
> (Wireless trackers, wireless earbuds, wireless file transfers, Thunderbolt, 
> binary translation, smart watches, mp3 players, etc.) appealing to the 
> general public.

Yep. It`s what made iPods shoot past all other media players of the
time, rocketing to #1. Lather, rinse, repeat.

Of course the weak trolls here will all claim that this is all simply
due to "branding". ?

-- 
E-mail sent to this address may be devoured by my ravenous SPAM filter.
I often ignore posts from Google. Use a real news client instead.

JR
--- slrn/1.0.3 (Darwin)
 * Origin: People for the Ethical Treatment of Pirates (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх