Nп/п : 35 из 100
 От   : John Pollard                        2:5075/128        06 сен 23 10:56:35
 К    : Ken Blake                                             06 сен 23 20:58:02
 Тема : Re: Another One Step Update Error - TD Ameritrade (Schwab)
----------------------------------------------------------------------------------
                                                                                 
@MSGID:
<2320546b-fa6c-43c7-b355-8f5158e061c2n@googlegroups.com> 50e694e6
@REPLY: <778hfidrrnu4p6qcv1movmdnet1v9ds7st@4ax.com>
7c6a5a20
@REPLYADDR John Pollard <8plus7isf@gmail.com>
@REPLYTO 2:5075/128 John Pollard
@CHRS: CP866 2
@RFC: 1 0
@RFC-References:
<8rgefi5f5ee5m15ps1f1isdpba9rjqse61@4ax.com> <73cddabe-a636-423f-9933-08d58b712bc7n@googlegroups.com>
<d4fe823d-e971-455b-b9d6-7de002e53006n@googlegroups.com> <v40ffilatk7icjjnkrspkjaepft8dckmku@4ax.com>
<288d9d86-16a7-4fdb-81b5-4bcf983aff09n@googlegroups.com> <48d5bd7e-c345-4bf3-8be3-2757713cad45n@googlegroups.com>
<sb7ffi1pouhgnmf1fmqjdbimfrfe40pso0@4ax.com> <r52hfih3djmlvb37si40chiape586rb5t0@4ax.com>
<8cc0a10f-b9e2-4776-bdd4-6271dc0565c4n@googlegroups.com> <778hfidrrnu4p6qcv1movmdnet1v9ds7st@4ax.com>
@RFC-Message-ID:
<2320546b-fa6c-43c7-b355-8f5158e061c2n@googlegroups.com>
@TZUTC: -0700
@PID: G2/1.0
@TID: FIDOGATE-5.12-ge4e8b94
On Wednesday, September 6, 2023 at 11:02:41 AM UTC-5, Ken Blake wrote:

> I tried Validate. 
> It repaired several folders and removed several 
> invalid transactions. 
> I then retried backup, OSU, and add file. All 
> failed in the same way as before. 
>
> I then tried Super Validate. 
> I then retried backup, OSU, and add 
> file. All failed in the same way as before. 
>
> What next? Am I completely out of luck? 
> Is there anything else I can do or at least try?

You can always make a "backup" by simply using 
Windows Explorer to Copy your data file.
I would do that now, putting the "backup" file in a safe place.

And if Quicken made a backup before doing its Validate(s),
I would save that somewhere too.

Then I would use Help > Report a problem
to notify Quicken. Include your data file and
all your log files. Include a simple description 
of the problem.
Do not expect, so do not wait for, an answer.

The last resort I can think of is to 
Restore the most recent backup from 
a QDF file that did not experience the problem.
--- G2/1.0
 * Origin: usenet.network (2:5075/128)
SEEN-BY: 5001/100 5005/49 5015/255 5019/40 5020/715
848 1042 4441 12000
SEEN-BY: 5030/49 1081 5058/104 5075/128
@PATH: 5075/128 5020/1042 4441



   GoldED+ VK   │                                                 │   09:55:30    
                                                                                
В этой области больше нет сообщений.

Остаться здесь
Перейти к списку сообщений
Перейти к списку эх